Verzenden & retouren

Verzendbeleid
• Internationale verzending wordt afgehandeld door International Transport Company, meestal binnen een leveringstermijn van 3-7 dagen.
• Uw bestellingen zijn verzekerd voor het volledige aankoopbedrag en kunnen worden gevolgd op de EMS-website.
• De meeste internationale zendingen worden via DHL voornamelijk in de detailhandel verkocht, terwijl u voor groothandel nu contact met ons opneemt. Dat is de reden waarom u kunt genieten van gratis verzending naar Groot-Brittannië, de Verenigde Staten, VS, enz. En een groot kortingaanbod hier bij de detailhandel. Bespaar meer geld nu genieten echte nieuwe kwaliteit.
• Wij zijn een professionele online-dealer en werken samen met EMS voor de lange termijn, de verzending van bestellingen en bezorging bij u aan de deur.Zorg ervoor dat u thuis bent wanneer de pakketten worden bezorgd.
• Alle pakketten worden binnen een andere doos verzonden!
Terug beleid
• We zijn toegewijd aan uw volledige tevredenheid. Alle bestelde artikelen hier zijn nauw bij het woord hier: "wat u op onze website ziet, is wat u binnen 7 dagen krijgt". Voordat u geniet van eenvoudig ruil- en retourbeleid, moet u contact met ons opnemen met een terugzendadres voordat u de artikelen terugstuurt. Alle items die naar ons worden teruggestuurd moeten in hun oorspronkelijke staat zijn, dat wil zeggen niet gedragen, gewijzigd of gewassen, met alle tags bevestigd.
• Alle bestelde artikelen zijn de juiste items die u hier kiest. We beloven u het juiste bestelpakket. Dus als u de juiste artikelen retourneert voor een terugbetaling: alle geretourneerde artikelen zijn onderworpen aan een aantal opnieuw bevoorradende kosten. Verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald.
• We dekken de verzendkosten van retouren of uitwisselingen van het juiste bestellingspakket niet, u bent zelf verantwoordelijk voor de verzend- en administratiekosten. Daarnaast raden we aan om tracking en verzekering toe te voegen voor uw eigen bescherming, omdat we niet verantwoordelijk kunnen zijn voor verloren verzendingen.
• Alle geretourneerde goederen moeten worden verzonden naar het verzendadres dat we u e-mailen nadat u onze feedback hier hebt ontvangen!
uitwisselingen
• We accepteren uitwisselingen voor een andere maat of kleur binnen 30 dagen na de oorspronkelijke verzenddatum van de bestelling. Neem contact met ons op met uw bestellings-ID en een van onze teamleden zal u helpen. Nu terugkijken! Als je items in een andere stijl wilt ruilen, moet je je items retourneren voor restitutie (volgens het retourbeleid) en een nieuwe bestelling plaatsen voor de stijl van jouw voorkeur.
• U moet contact met ons opnemen voordat u de artikelen terugstuurt. Alle items die naar ons worden teruggestuurd moeten in hun oorspronkelijke staat zijn, dat wil zeggen niet gedragen, gewijzigd of gewassen, met alle tags bevestigd. Versleten of vuile items worden naar u teruggestuurd.
• We dekken de verzendkosten van beurzen niet, u bent verantwoordelijk voor de retourzending en voor de verzendkosten voor het verzenden van de geruilde artikelen naar u. We raden u aan om tracking en verzekering toe te voegen wanneer u artikelen naar ons verzendt voor uw eigen bescherming, omdat we niet verantwoordelijk kunnen zijn voor verloren verzendingen. Verzend- en administratiekosten worden niet terugbetaald.
Bestelling annuleren
• Annulering van een bestelling moet worden aangevraagd voordat de bestelling is verzonden. Omdat we alle bestellingen zo snel mogelijk verwerken binnen 6-8 uur na het plaatsen van bestellingen, kunnen we niet altijd een bestelling annuleren nadat deze is geplaatst. Ik hoop dat je het op dit belangrijke punt begrijpt. Annulatieverzoeken nadat de bestelling is verzonden, worden behandeld in overeenstemming met ons retourbeleid.
Vriendelijke kennisgeving: als u uw trackingnummer niet binnen 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling heeft ontvangen, kan uw e-mailserver het mogelijk als spam hebben gezien. Neem in dit geval contact met ons op voor hulp bij het volgen van bestellingen.
Terug